Classes de música per a nens a Barcelona. En Escola de música Emar creiem que l’aprenentatge musical enriqueix als nens des d’edats molt primerenques. Ja de bebès podem introduir-los al món de la música mitjançant la sensibilització musical. Els nostres cursos són per als pares i els nens, perquè junts recorrin l’experiència de comunicar-se a través de la melodia, el ritme, com un llenguatge. A partir dels 4 o 5 anys, els nens poden començar amb l’aprenentatge d’un instrument. Això desenvolupa la seva capacitat de concentració, diferents habilitats cognitives, i molts aspectes socials. En Escola de Música Emar fem classes personalitzades de piano, guitarra, flauta, percussió, violí, clarinet, cant, sota elèctric, violoncel. Les classes de música per a nens, són de caràcter regular durant tot l’any. Adaptant els continguts i el mètode d’ensenyament, d’acord als interessos de cada alumne, les seves capacitats, i temps d’aprenentatge. Aquest estiu tenim un casal a l’escola per tots aquells que vulguin iniciar-se al món de la música, i per a aquells que vulguin aprofundir les seves conociemntos. Les inscripcions estan obertes. Pots informar-te cridant-nos al 933 576 245. Per mail: info@musicaemar.com I les nostres novetats en Facebook.