Desenvolupa la Tècnica Vocal

Cant

A les nostres classes de cant tindràs al teu abast totes les eines per aprendre la tècnica vocal i conèixer així la teva veu i les seves característiques.

Vols Aprendre a cantar?

hombre joven cantando con manos en los cascos frente a micrófono de estudio

Descobreix tot el teu Potencial Vocal

Al nostre programa, la tècnica vocal és el nucli de tot el que fem. Ens enfoquem en tres punts fonamentals per al desenvolupament del teu instrument vocal.

Primer, aprenem a dominar la pressió de suport mitjançant el control dels músculs abdominals. Aquesta base sòlida és essencial per produir un so estable i ressonant.

Després, treballem en la protrusió i caiguda de la mandíbula, cosa que permet una millor modulació i articulació del so. Una mandíbula relaxada i ben posicionada és clau per a una emissió vocal fluida i sense tensions.

Finalment, ens centrem en la col·locació del so al paladar (o “bomer”), optimitzant la ressonància i projecció vocal.

Aquestes tècniques s’adquireixen mitjançant una varietat d’exercicis de vocalització, dissenyats amb cura per proporcionar una experiència didàctica efectiva i gratificant.

El millor de tot és que les nostres classes són totalment personalitzades, adaptades a les vostres necessitats i nivell d’habilitat. Ja siguis un principiant absolut o un cantant experimentat, el nostre equip de professors és aquí per guiar-te al teu viatge vocal.

Les nostres Classes de Cant

mujer joven cantando con manos en los cascos frente a micrófono de estudio

Classes de Cant a Barcelona

El nostre equip docent us guiarà per trobar el vostre rang i tessitura de veu: soprano, contralt, baríton, tenor, o baix, i així seleccionar el material de treball que millor s'adapti a les vostres característiques vocals i interessos.

Quina és la millor edat per fer classes de cant?

L'adolescència és un rang molt pertinent per començar amb classes de cant, però no és excloent.

Les nostres classes són a partir dels 4 anys fins a adults sense límit d'edat.

Es pot aprendre cant sense coneixements previs?

Sí, sens dubte. Per això comptem amb un experimentat equip de professors que et guiaran en exercicis de tècnica vocal i interpretació.

Aprèn a Cantar!