Aprendre Música Jugant En Escola de Música Emar ensenyem mitjançant jocs musicals. A través d’activitats lúdiques, els nens poden acostar-se als ritmes i melodies d’una forma diferent a l’acadèmica. Aquest tipus d’experiències, també els permet el desenvolupament de l’expressió corporal. Aquest tipus de jocs, pretén que puguin experimentar l’aprenentatge de la música, d’una manera molt més creativa i lliure. Estimulem les seves capacitats musicals i creatives. Els jocs i activitats grupales, ajuden a desenvolupar capacitats com la sociabilización i les dinàmiques socials, individuals i grupales. La música, és una excel·lent activitat extraescolar, en la qual, a més d’adquirir un coneixement, es desenvolupen moltes capacitats de cada nen. Ja estan obertes les inscripcions pel curos 2016-2017. Pots informar-te al al  Tel: 933 576 245. Treballem tots els nivells, i adeqüem les classes d’acord als interessos i capacitats de cada alumne. Segueix-nos a Facebook.