Professors i alumnes adolescents
Escola de Música, Art i Ritme Emar, més de 15 anys d’experiència a la ciutat de Barcelona.

En el constant camí de l’aprenentatge de la música intentem aconseguir que els nostres alumnes entenguin la música, com un art pacient, progressiu, transmetent dedicació, serietat i respecte cap al treball entre el professor i l’alumne.

Per impartir classes de música, comptem amb un equip de professionals, músics qualificats, musicòlogues, jurats internacionals… i tot aquest treball supervisat per un equip de pedagogs.

Les Nostres Classes de Música

Per a rebre classes de música no importa l’edat

Des del principi, l’objectiu que ens hem marcat des de la direcció del centre, i que hem transmès al nostre professorat, és que tots els nostres alumnes adquireixin coneixements musicals barrejant el lúdic amb l’ensenyament.

En Escola de Música EMAR, comencem a preparar als nostres alumnes de manera progressiva, adequada al seu nivell de coneixements i a la seva edat. La durada de les sessions depenen de cada curs, aproximadament les classes grupals són de 60 minuts i pels més petits 45 minuts. Les classes d’instrument són a nivell individual i la durada s’estableix, segons els anys d’experiència, els primers anys s’inicia amb 30 minuts i amb el pas dels anys s’augmenta a 45 o 60 minuts.

CURS D'ESTIMULACIÓ MUSICAL PER A PARES I BEBÈS
Cursos per a pares i bebès on aprenen, a través de la música, una altra manera de relacionar-se i d’interactuar. Aquestes classes, els hi permeten descobrir sensacions i sons a partir de cançons, de contes musicals, d’instruments i relaxació. Una experiència per gaudir pares, mares i fills i crear un nou pont de comunicació.
SENSIBILITZACIÓN MUSICAL
Classes de música destinades a alumnes de 3 a 5 anys.

Es desenvolupen activitats lúdiques, entretingudes, amb un cançoner adaptat a l’edat, audicions tant de música clàssica com a moderna i visionat de pel·lícules musicals. On tractem de donar a conèixer als mes petits de la casa l’intrigant món de la música.

PREPARATORI I LLENGUATGE MUSICAL
En aquests cursos preparem als nostres alumnes al món de l’harmonia musical. Iniciant-los en els elements fonamentals del llenguatge musical, des de conceptes teòrics, ortografia musical, pràctica dels conceptes rítmics, teòrics i desenvolupament de l’oïda, audicions, coneixement dels instruments, cant i expressió corporal.
HARMONIA, COMPOSICIÓ I IMPROVISACIÓ
Les classes d’harmonia, pretenen ampliar l’oferta formativa de l’escola Emar. És una forma més rigorosa d’aplicar les habilitats que s’han desenvolupat al llarg dels cursos anteriors de llenguatge musical. És per tant una continuació essencial per a comprendre la música i desenvolupar l’oïda harmònica. A més d’una introducció a l’anàlisi musical, al món de la composició i la improvisació.

Es denomina harmonia al conjunt de lleis a través de les quals es determina què combinació de sons utilitzar i com enllaçar-los. Es tracta dels procediments i les regles que regeixen la simultaneïtat dels sons.

ACCÉS Al GRAU SUPERIOR DEL CONSERVATORI
En Escola de Música Emar oferim la possibilitat de preparar, als alumnes més avançats, per realitzar les proves d’accés al conservatori superior.
MUSICOLOGIA
En el curs de musicologia s’imparteix un vessant històric i ètnic, que abasta des de la música medieval, fins a la música moderna, incloent música sacra i tradicional i sense deixar de costat la història de l’òpera.

No només contemplem l’Europa occidental, moderna, si no que ens obrim a nous horitzons desconeguts i atractius. La música des d’un punt de vista diferent, arribant a creuar fronteres cap a Àfrica, Amèrica i Àsia.

INICIACIÓ A LA MÚSICA EN ANGLÈS
Classes de música en anglès des dels cursos d’iniciació. Per a totes les edats amb professors natius.
INICIACIÓ A LA MÚSICA EN RUS I ARMENI
Classes de música en rus i armeni des dels cursos d’iniciació. Per a totes les edats amb professors natius.
MUSICOGRAFIA BRAILLE PER A INVIDENTS
Classes de llenguatge musical i piano en el sistema Braille per a l’aprenentatge de la música per a alumnes invidents. Iniciació i perfeccionament per a totes les edats i nivells.

També oferim cursos per a mestres de música que vulguin aprendre el sistema Braille i ampliar així els seus coneixements.

MÚSICA DE CAMBRA
En els cursos de música de cambra ensenyem a l’alumne a tocar un instrument de forma conjunta. Acostumar L’oïda de l’alumne a interpretar amb els seus companys una mateixa obra, desenvolupant la capacitat rítmica i de compenetració amb els músics que li envolten.
Logo de Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM)

CERTIFICACIONS ABRSM

Durant tots aquests anys d’experiència a Escola de Música Emar, ens hem convertit en un dels centres examinadors de la Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Facilitant als nostres alumnes la preparació per a aquests exàmens, amb els quals aconseguiran un diploma vàlid en més de 80 països, especialitzat en tres diferents branques: direcció, interpretació i ensenyament vocal o instrumental. Malgrat tenir els nostres estudis enfocats cap als diplomes de ABRSM, els nostres alumnes surten perfectament preparats per accedir a qualsevol conservatori.

Us esperem a l'Escola de Música Emar